lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Wednesday, December 22, 2010

8A

hehe.. entry kali ni aku tulis lepas dapat keputusan peperiksaan PMR...
aku telah mendapat 8A.. hehe.. akhirnya..
setalah berhempas pulas selama lebih kurang 11 bulan akhirnya aku mendapat keputusan 8a.. hehe.. serius.. memang ni tidak dijangkakan memandangkan aku ni dak sek harian bese je.. malas study lak tu..hehe...

aku sebenarnya takut nak pi sek so aku suruh mak aku dulu yg pi sek dlu..
tetibe tengah-tengah syok on9 aku telah diapanggil oleh ayah aku..
tetibe abah menyatakan aku telah mendapat 5a 2b 1c.. perh.. sedih lorh.. aku nangis gler2 time tu.. rupanyer kne prank..wat penat je nangis yeye..haha..
then barulah diaorang memberitahu aku bahawa aku telah mendapat 8A..
apa lagi bersorak dan menjerit... YAHOO!!!

serius ni semua berkat ajaran dan doa cikgu-cikgu SMK DATO' HAJI MOHD REDZA, mak abah, kakak abang, nenek, pak cik mak cik..
dan juga sesiapa je r..

*sebab-sebab aku nak dapat 8A:
#semua orang nak result gempak
#taknak mak aku kecewa
#want to be one of the best in my school
#nak challenge abang aku
#yang paling tak nak mak aku membebel..
#nak masuk boarding school
#aku tak nak pergi tusyen

p/s: congrats to my cousin akmal yg dapat 9A..

3 comments:

whiteCASTLE said...

congratez miss SYA...hehe

tp alasan ni sbb nak dpt 8 a tu best..

#tak nak mak membebel....

hahahhaa

Tebolang said...

tahniah
tahniah
tahniah
tahniah
tahniah
tahniah
tahniah
tahniah

.....cukup 8 kali tahniah untuk 8A

tenggiling said...

kak sara: bese r.. tak nak mak membebel so kne r study btul btul..

pak lang: thanx for the wish and money..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...