lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Wednesday, April 20, 2011

13 APRIL 2010


walaupun dah tujuh hari berlalu..
namun kehangatan hari jadiku masih terasa.. ceh ayat skema kot.. macam sasterawan negara plak.. haha...
13 April 1995 itulah tarikh teramat bagi kut..tarikh lahir ler..
tahun ni merupakan birthday aku yang ke-16...
sambutan?? ala kadar je...
tapi part yang paling teharu sob..sob..
waktu time choral speaking, my belove teacher, Puan Nor Izuani and all the girls pakat nak wat surprise party untuk aku.. memang surprise betul sampai terkejut aku.. heeee...

part takleh bla..
tetibe aku didatangi oleh dua orang ahli choral speaking..
diaorang pown beborak ngan aku r..
tetibe sorang ni cakap camni 'akak da boleh kahwin lar kan'
'what'??
adui adikku perjalanan akak mu ini masih panjang dan penuh liku-liku.. tunggu ler akakmu ini graduate dengan segengam 'bachelor of medicine' dan mendapat gelaran di hadapan namaku ini..
bukan DR.TENGGILING BERGULUNG yer...


p/s: KAPTEN SHAH KUDA n CIKGU LEBAH JULING

2 comments:

Tebolang said...

happy belated birthday kak chiq

cik gagento said...

haha..
tq2..
gift nyer mne??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...