lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Friday, April 15, 2011

aku blur...

tadi aku pi Taipan..
mesti ramai yang ingat yang Taipan tu dekat Taiwan..
maka siapa yang beranggapan begitu memang teruk r geografi anda..
woi, geografi fail ke apa??
haha..
Taipan tu dekat Senawang..
Senawang tu dekat Negeri Sembilan bukan Negeri Sepuluh...

berbalik kepada citer tadi..
aku teman mak aku pi Bank Rakyat..Bank pilihan anda..
memandangkan aku the one and only child yang ada kat Malaysia.. yang lain kat aboard jadi aku ler temankan mak aku...
oleh kerana dalam Bank tu terlalu ramai orang.. macam dalam tin sardin..
ok tak perbandingan aku?? haha..
aku pun mengambil keputusan untuk duduk kat luar...

tetibe ada datang salesman jual broadman datang menghampiri aku.. jenama apa aku tak perasan sebab aku serius dah mengantuk... huaaaaa....
salesman tu pown offer dia punyer broadman..
aku juz geleng.. then dia tak habis-habis membebel pasal product dia..takkan aku nak beli kot tak sanggup aku nak menduakan wifi kat umah aku tu.. nanti karang nangis r plak wifi tu...
aku cakap tak nak pown dia still tak nak bla..adui.. masalah betul r..aku da r bengang giler.. da r panas pastu ada mamat membebel plak.. adui..
tak nak nampak macam kurang ajar sangat tapi macam terlebih ajar aku pown pandang dia dengan renungan yang tajam..
then cube korang teka dia cakap ape...

'asal awak tengok saya macam tu??? awak suka saya ekh?? kalau awak suka cakap je r.. boleh kita couple saya pown tengah single'.

lepas dia cakap aku terus bla..dalam hati aku berkata mamat ni kan ada yang nak kena penampar...

P/s: kepada mamat tu kalau desprate pown tolong ler jangan wat camtu.. nampak macam takde maruah je...

2 comments:

Tebolang said...

weiiiiii....g baca buku la...ada gak faedahnya

cik gagento said...

haha..
skali-skala kne relax..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...