lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Monday, May 2, 2011

~kasut nike yang terbaru~



aarrrrhhhhh....

bencinyer...

aku da start tulis pada hari isnin yang lalu..

sampai hari ni masih tak dapat nak publish..

I'm too busy.. bzzzzzzzzzzzzzzz......

kesian blog aku yang da bersarang ni..

ish..ish...

sebenarnya..

aku nak citer something..

ce citer.. ce citer..(trend dak skrang, demam kak limah)

aku telah mendapat sebuah kasut nike..

hehe..

terima kasih buat my father..

hadiah for bufday..

memang penat sangat-sangat masa beli kasut tu..

terlalu banyak yang aku cube..

dengan harapan nak semua kasut yang ada kat kedai tu..

ahaha..

agak-agak boleh x ekh??

jom kita berkenalan ngan kasut-kasut aku yang lain..



ni kasut nike aku yang first, sebelum ni pkai adidas jew.. bought at al-ikhsan, langkawi.. cukup jauh ha?? hadiah upsr yer.. ehehe.. kasut ni da sampai india,indonesia and new zealand..





my second nike shoes, bought at al-ikhsan,alamanda.. masa tu harga kasut ni RM199.. masa tu ni patern baru so aku terus je mintak kat ayah aku...kasut ni da sampai Sarawak and new Zealand..


and finally my new nike baby.. ahaha.... ske sgt2.. dunno why.. but I love it so much..







agak-agak kasut aku yang ni sampai mne ekh??


p/s:amacam ok tak kasut aku?? warna MU bai..

3 comments:

Anonymous said...

boleh saya tanya, apa nama kasut nike yg terbaru tu?

cik tenggiling said...

haha.. boleh je awak.. tapi masalahnya post ni dah lama jadi saya pun tak tau sama ada kasut tu still valid ataupun tidak.. dan saya memang tidak tahu nama kasut tu lansung.. sorry.. anyway thank you for reading my blog.

Anonymous said...

awak atlit ker ?

abam pudin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...