lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Tuesday, July 5, 2011

~my first novel~


happy..
happy sangat-sangat..
mesti korang tak percaya..
aku pun tak percaya..
bagaikan mimpi..

aku suka baca novel..
jadi aku pun nak jugak try buat novel macam novelis lain jugak..
aku pun try lar hantar kat p2u (penulisan 2 u)..
alhamdulilah...
i got good feedback for the readers..
tapi diorang mcm dah boleh agak ending..
takpe2.. klu diorg dah blh agak bgus r...

p/s: tajuk novel aku 'kamu, pilot dihatiku.http://www.penulisan2u.my/2011/07/novel-kamu-pilot-dihatiku-1/ kalau nak baca tekan je ekh.. jangan lpe bg r komen skit..

4 comments:

..hizamirahim.. said...

tahniah.
teruskan usaha.
:B

cik tenggiling said...

wah..maceh ckgu..

RinsyaRyc said...

i got a little bit bad.. Hehehe... comment.. hihihi.. frm reader...

>>rin kena rajin menuntut ilmu penulisannih..

http://www.penulisan2u.my/2011/09/cerpen-aku-tak-percaya-cinta-2/


bulatmata dari maktab kat kuching sarawak.. Hihihi

http://bulatmata.blogspot.com/

Anonymous said...

Assalamu'alaikum..teruskan berkarya dik..

regards, one of ur novel readers ;)
-Alia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...