lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Friday, August 26, 2011

Balik Kampung


balik kampung... ooohhhhhh balik kampung...
korang balik kampung tak?
mesti ada yang dah mulakan perjalanan pulang ke kampung dan mungkin ada juga yang tengah bersiap-siap nak balik beraya bersama-sama keluarga terchinta...
siapa yang tengah drive.. drive elok-elok ye.. bukan apa bila tiba musim perayaan ni statistik menunjukkan bahawa kadar kematian akan meningkat.. so hati-hati u alls...
dan bagi sesiapa yang tersekat dalam kesesakan jalan raya... buat bersabar ye.. ni kan bulan pose jadi kena la bawak-bawak bersabar..

banyaknya aku membebel.. sebenarnya aku just nak tanya korang, lagu apa yang menjadi pilihan korang bila balik kampung.. kalau aku balik kampung, kalau la.. aku akan dengar lagu sudirman iaitu Balik Kampung.. baru la terasa feel nak balik kampung.. pape pon jom kita layan video mat lufthi ni....




p/s:teringat dekat arwah atok...

4 comments:

hamzah ian said...

lagu lama2.. lagu baru tak best.. hehe

alin said...

bestnye dapat blk kg..
recently posted;mood raya..

cik tenggiling said...

haha.. tak balik kampung pon..

Anonymous said...

balik kampung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...