lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Monday, August 1, 2011

~BASKIN ROBIN 31~




is there anyone here who is obses with Baskin Robin or also known as BR?
a) yes, I love BR
b) no.. too sweet.. I'm afraid that I'm going to get diabetes mellitus..
c) mak cik takleh makan nanti tuan doktor marah..

which one is your answer..
if you choose
a. yeay.. high five bebeh.. we have the same intrest..
b. ok.. not only you cannot eat BR, you also cannot take any sweet things..
c. dun worry mak cik, tuan doktor boleh inject insulin kat mak cik..

which one is your answer is doesn't matter...
aish.. panjangnya mukadimah aku ni.. ish..ish..
ok back to the topic..
have you ever heard about BR?
takkan tak pernah kot.. masa aku pi India pun iklan BR berlambak je..
arrh.. doesn't matter..
kalau korang teragak sangat nak makan BR.. here there's some promotion by BR not by me ok..
if it is wednesday and you are wearing pink.. congratulations coz you will get:
double jr scoop for RM7.50
brownie or banana royale for RM 12
murah kan?? so apa lagi jom r pergi..

ops..ops.. there's another promotion r..
celebrate the 31st with 31% discount..haha.. cool kan.. promotion ni as stated as follow.. sila baca sendiri ye..

ice cream of the month: salted caramel.. camne rasanya aku tak tau r sebab belum try lagi.. aku rasa yang ni ok kot.. sebab dia manis plus salt.. jadi ia akan menjadi pH7 iaitu berada dalam keadaan neutral..haha... mengaplikasikan biologi disini..


tak rugi pun kalau korang pergi..erk.. tapi kalau bulan ramdhan ni agak-agak r nak makan waktu pagi lepas berpuasa boleh la ye..

p/s: kalau pergi tu jangan lupa la ajak aku pergi sekali ye..

4 comments:

nadzirah harizdan said...

sedap nyaaaaaaaaa!!!!!! teringin nk mkannn!! belanja!

cik tenggiling said...

meh cik blnja hang.. nti bulan 12 kita pi mid sama2.. nti cik blnja hang tp hang bayak lar ya..haha..

nadzirah harizdan said...

yeaahhh!!! betol ke ni?? jeng3..... ^_^

cik tenggiling said...

blh je..
aku blnja kau byr..
deal??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...