lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Tuesday, August 16, 2011

Kad Raya Buatan Sendiri

hari ini merupakan hari yang ke-16 umat Islam berpuasa dan yang paling penting di corong-corong radio dah mula berkumandang lagu raya.. lagu raya yang lama mahupun lagu raya baru telah menaikkan semangat aku untuk beraya..ececeh..
semalam sedang aku lepak-lepak sebelum nak balik, aku terjumpa dengan junior aku.. then he show me his masterpiece.. alorh-lorh. memang terbaik la..
apa yang terbaik nyer Aisyah oi??
kad ucapan yang dibuat oleh my junior Luqman sangat-sangat cantik.. memang class gitu.. jom kita usha kad raya yang dibuat oleh my junior. if korang tak berpuas hati sila jangan marah saya ye.. sebab kad ucapan tu bukan saya yang buat.. think positif yo.. selamat berpuasa.
here are the cards

this is the first card

aku rasa ni yang paling cantik

inilah dia. kad ucapan hari raya buatan sendiri

p/s: kalau ada salah dan silap maafkan saya ye.. kreatif right kad tersebut.. dikarya sambil menonton geng mengaji.. tengok Usamah yang sangat comel..

4 comments:

faRHa@miSS Vio said...

cantek... ^_^

cik tenggiling said...

thank you =)

whiteCASTLE said...

cantek..biler nak hntar kat akak...hehe

cik tenggiling said...

haha.. akak bg la alamat rumah.. nanti aisya hantar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...