lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Friday, August 26, 2011

Kad Raya Gergasi

tadi aku dan bersama-sama classmate membuat kad raya gergasi.. tapi as usual tangan kayu macam aku ni mana boleh melukis mahupun mewarna..kuang..kuang..kuang.. yang banyak menyumbang tenaga adalah encik NAzmi NAzim, CIK KN, Cik AMA ali, cik Zana dan yang lain-lain ( yang lain-lain tu tukang gelak-gelak je)..cik shafina pun join aku iaitu kaki gelak..haha.. jom kita usha kad gergasi yang dibuat oleh kami..




amacam cantik tak?? aku ada.. kau ada?? jeles tak?? silalah jeles..hahha...

p/s: masih ada waktu lagi kalau nak bagi kad raya kat aku..

5 comments:

AesyaZealous said...

comelll..nak kad raya gak! eh xnak.nak duit raya! haha

nelly said...

Selamat Hari Raya ! Hari untuk kita bersuka ria ! hahaha

shera haifa said...

menarik.. selamat hari raya..
=)

cik tenggiling said...

selamat hari raya..
nak duit raya??
blh je...

Anonymous said...

cantik kad raya,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...