lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Sunday, August 28, 2011

Merdeka Raya


esok, INSYAALLAH semua umat Islam akan menyambut hari raya aidilfitri. tapi yang tak cukup berpuasa jangan nak mengedik sambut lebih-lebih ekh.. korang tak rasa ke raya tahun ni macam best sikit?? aisyah oi mana boleh rasa.. kita kan berpuasa.. ops sorry... okie aisyah enough mengarut k....

tahun ini kita akan celebrate dua perayaan sekali gus... yahoo... kita akan celebrate hari raya aidilfitri dan juga hari merdeka.. yes..yes.. best..best.. disamping kita makan ketupat, lemang dan biskut raya sambil mendengar lagu raya, jangan pulak kita lupa nak celebrate merdeka. especially to those para pejuang tanah air.. jangan lupa jasa mereka pula ye...

nak rasa lebih patriotik?? jom usha video mat lufthi ni


ops bukan setakat mat lufthi je, saya pemalu pun ade gak video merdeka nya..


p/s: selamat hari raya dan merdeka

5 comments:

Zul Fattah said...

selamat hari raya..
maaf zahir dan batin..
[^^,]
http://zulfattah.blogspot.com/

Yana Farinha said...

salam merdeka raya untuk awk..=)

merahitujambu said...

selamat hari raya..selamat menymabut merdeka

de lebah juling said...

uhuk..uhuk... aisyah..

Anonymous said...

pak cik berdua tu, ilike

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...