lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Saturday, August 27, 2011

Salam Perantauan

pernah tak korang dengar pasal salam Perantauan? takkan tak pernah kot.. haritu akak aku keluar salam perantaun.. okie.. sangat jealous ye..ahaha... tetibe aku pun rasa terpanggil nak buat salam perantauan gak.. tapi salam perantauan dalam blog aku je la.. tak nak keluar paper.. sebab I pemalu, takut nanti I bergulung-gulung pulak.. peace yo..hahaha... apa yang aku melalut ni?? haish.. apa-apa pun terimalah salam perantauan dari cik tenggiling bergulung ye..
Hi Malaysia. Saya Siti Nur Aisyah Binti Ishak ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri, maaf Zahir dan batin dan selamat menyambut hari kemerdekaan yang ke-54 kepada ibu bapa yang berada di kampung, saudara mara, sahabat handai, kakak yang berada di New Zealand dan abang yang berada di Sabah. Gambar di ambil semasa di Tasmanian Sea..

p/s: masa Zaman ayah aku study kat UK, salam perantauan ni belum wujud lagi

5 comments:

Nyamuk Terbang said...

uish salam perantaun
jauhnya
salam lebaran :)

faRHa@miSS Vio said...

huhu..salam perantauan jgak la... selamat ari raya ... ^_^

Terbang Bersamaku said...

best lah dpt pegi oversea...=)

Selamat hari raya , maaf zahir & batin ye...(^___^)

Hans said...

selamat hari raya untuk kamu
maaf zahir batin
:-)

Anonymous said...

salam perantauan kakak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...