lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Sunday, September 11, 2011

Kedai Rugby World Cup


semasa aku jalan-jalan dekat tengah-tengah bandar Wellington ni, tetibe aku terjumpa satu kedai yang menarik perhatian aku iaitu Rugby World Cup Shop. kedai ni terletak sebelah menyebelah dengan kedai Canterburry

sekarang ni tengah busy dengan Rugby World Cup jadi aku nak share dengan korang serba sedikit mengenai barang-barang yang dijualnya. antara barang yang dijual ialah t-shirt,beg,keychain,cadar,sweater and bla..bla..bla.. tapi semuanya mahal. aku kalau masuk sorang-sorang memang boleh pandang je la tapi kalau masuk dengan parents boleh la beli satu dua barang,,ehehe.. serius mahal. kalau korang takde RM50 <- ni yang paling minima, jangan harap kau boleh shopping. itu pun kau hanya boleh beli sticker dengan keychain je ye.




p/s: takde mood nak tulis,too many this to do..

7 comments:

SYAF said...

Wahh...bestnya.....rasa nak ikut je gi sana.... sejukk...

cik tenggiling said...

jom2..

Yana Farinha said...

wahhh bestnya jenjalannn..;)

cik tenggiling said...

yana: eheh.. bese2 jew..

H.J said...

hoho..orang wellighton..blh tolong beli tak...haha

cik tenggiling said...

blh sgt2.. tp kne r kirim fulusnya..

Si Manis Butterfly said...

wah bestnye...jenjalan kt sne....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...