lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Saturday, September 3, 2011

Perfume Pilihan Hatiku

tadi pergi kedai perfume.. buat apa?? cuci mata saje, sambil test dapat tak menahan nafsu membeli perfume.nasib baik dapat... okie.. sekarang aku nak cerita pasal perfume pilihan aku.. chewah..bunyi gaya macam banyak jew...

ok..pilihan pertama.. perfume dari Paris Hilton, nama dia serius aku tak tahu sebab akak aku pun tak tahu.. bau dia boleh tahan..kekal lama, of course.. bila pakai terasa macam jadi celebrity pulak.chewah..

pilihan kedua dari Elizzbath Arden bernama Pretty..bau..perh..sodap bai..bila pakai rasa pretty je.. boleh tak??ahaks..

ni dia dari Mariah Carey bernama butterfly.. aku suka botol dia. cantik.. bila pakai rasa jadi butter cookies pulak..ehehe...


okie.. itulah sahaja perfume yang dapat aku promote kat korang..pilihan aku ni base on aku rase perfume aku ni wangi..ehehe... kalau korang rasa perfume ni tak wangi, mintak maap la ye.. pendapat masing-masing..

1 comment:

Anonymous said...

wah, nak satu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...