lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Friday, October 14, 2011

Cinta 1 Syawal


this entry nak tulis dengan penuh emosi. cit. firstly, I wanna say "sorry readers". actually masa nak dekat hari raya tu ada yang tanya aku, tak nak wat cerpen untuk hari raya ke. memandang kan aku dah hantar dekat @#$$%%% tu so dengan bangganya aku menjawab(nama tempat yang aku hantar tidak boleh diberitahu.takut kena saman).. nanti ada kot keluar. just wait and see k.. tapi sampai sekarang takde pun.. tajuk novel Cinta Satu Syawal tapi ni nak masuk raya haji dah. batang hidung cerpen aku tu pun tak nampak. bukan apa aku boleh ke post dekat blog aku pasal cerpen tu tapi macam takde feel la kalau tajuk Cinta 1 Syawal tapi ni dah habis bulan syawal. Apa-apa pun, InsyaALLAH jika Allah memurahkan rezeki saya untuk menyambut eid mubarrak next year, boleh la anda membaca cerpen dari saya. sorry sangat-sangat ye guys. huhu..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...