lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Friday, November 11, 2011

New Blog To Read My Masterpiece


PERHATIAN!!!!
haha.. this entry is totally to my awsome readers especially yang tukang layan my novel. saya telah mewujudkan satu blog baharu yang diberi nama Hasil Karya Tenggiling Bergulung. dimana dalam blog tersebut, saya akan tempatkan semua my masterpiece. tak kira la sajak ke, novel, cerpen mahupun pantun 2 kerat. saya akan update dari semasa ke semasa. dan anda juga boleh baca novel yang baru. dan jangan lah segan dan malu untuk memberi kritikan mahupun cacian. saya okie.. saya fine...

just clik here to read all my masterpiece. thanx for your comment dekat penulisan2u. may ALLAH bless you..

p/s:nanti kalau dah baca novel tu, jangan la lupa klik la sikit dekat nuffnag tu. hehe.

3 comments:

Run Away said...

../salam kenal dari segmen lulu...;d

Run Away said...

../salam kenal dari segmen lulu...;d

Anonymous said...

Assalamu'alaik adik.. :)

just found ir blog teringat dulu prnah bca ur novel kamu,pilot di hatiku. dah tak ada smbugn ke? Pls update sbb dh best..

-Alia-

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...