lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Saturday, November 19, 2011

Saya Memerlukan Undian Daripada Anda

Saya Memerlukan Undian Daripada Anda..yes..thats it.. I need vote from you guys to make my dream come true.
haritu pada bulan bila entah Intel datang sekolah aku.dah tak ingat sebab dah lama sangat rasanya. tapi yang pasti, time tu mak aku masih lagi berkhidmat di sekolah tersebut. okie..itu semua tak penting yang penting disini ialah aku telah dishort listed as the best 10 for the best slogan PC ku, Teman ku.. oh yeah.. here are my slogan:
Melalui PC saya dapat meluaskan bakat yang terpendam iaitu dengan menulis novel . Dengan adanya PC ini saya dapat menulis novel saya dan menghantarkan ke Penulisan2u.com. PC ini juga dapat membantu saya mengenali dunia luar. Selain itu juga, PC dapat membantu saya mendapat duit dengan berblogging bersama nuffnang. Dengan adanya PC ini saya boleh menjadi blogger dan penulis novel terkenal. PC ini juga dapat membantu saya dalam pelajaran dan membantu saya untuk bertukar-tukar kertas soalan peperiksaan dengan pelajar di negeri lain. PC juga dapat membantu saya mengeratkan lagi tali silaturahim antara keluarga kerana dengan adanya PC ini saya dapat online bersama kakak dan abang saya yang berada di luar negara.

dan saya memerlukan undian daripada anda yang saya sayangi semua untuk memenangi pertandingan ini. justeru, jika anda rasa slogan saya awsome, marilah undi saya, jangan malu-malu, jangan segan-segan k. just klik di sini.. saya yang bernombor B08.. gambar saya seperti gambar diatas. so apa tunggu lagi jom la undi saya sampai lebam..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...