lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Friday, November 4, 2011

::selamat hari raya aidiladha bersama pilihan hati::



Dengan ini saya umumkan bahawa esok raya haji.hehe. sejak bila aku dapat cap mohor nak umumkan hari raya ni? ish.. ish. bersempena dengan hari raya haji esok, saya (tenggiling bergulung) dan family ingin mengucapkan selamat hari raya aidiladha bersama pilihan hati.. siapa pilihan hati aku?? yang pasti bukan Cikgu Hakim ye. harap maklum. hahaha. kepada kambing-kambing dekat luar sana, amacam dah ready ke belum? pastikan mandi dulu tau, kalau tidak lari semua orang nanti. bagi raya korban esok, aku pilih kambing ini untuk dikorbankan. hehe. ni aku nak bagi sedikit nasihat. kepada pemuda pemudi, esok jangan hanya datang ambik gambar masa time sembelih je, tolong la orang buat kerja melapah daging sikit. ini tak, masa time nak sembelih je ramai, bila time kerja semua terbang, bla macam tu je. ada ke patut. haish. okie la, sampai sini sahaja karangan yang dibuat khas oleh saya kepada Cikgu Hakim. kalau aku buat panjang lebar nanti penat pulak Cikgu Hakim nak tanda karangan aku. nanti kesian dia nak tanda karangan yang banyak tu. esok dah la nak raya. SELAMAT HARI RAYA CIKGU HAKIM

p/s: penat la hari ni..

11 comments:

al_hakim said...

ohoo..tq2..selamat hari raya jugak..pos kambing sikit noh..=P

cik tenggiling said...

ur welcome... hehe..

ekin.. said...

baik bos!!!hehehe

cik tenggiling said...

haha..jgn x buat kerja ye..

kim heeruul said...

selamat hari raya aidiladha...^^

cik tenggiling said...

slmt ary raya juga kim heerul

erleena said...

salam aidiladha :D

Hans said...

Selamat Hari Raya Aidiladha daripada Hans

cik tenggiling said...

erleena dan hans: slmt ary raya jgak..

محمد رازيق said...

salam kenal. salam idul adha :) ade masa lawat blog kami

Hizami Rahim said...

selamat hari raya haji. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...