lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Saturday, December 31, 2011

Bye Semua

dengan ini, Saya pemilik blog ini ingin menyatakan bahawa tahun depan saya SPM. dan saya akan jarang mengupdate dah.. huhu.. account facebook telah pun saya deactivate.. so guys.. bubye. dan doakan supaya saya dapat buat yang terbaik untuk SPM nanti ye.

dan kepada peminat-peminat novel saya (perh, ayat macam retis wow) anda boleh layari ke laman berkenaan http://ciktenggiling.blogspot.com/ untuk baca semua novel saya.. yehaa.. untuk tahun ni, saya tidak akan menulis sebarang novel. nantikan cerpen saya yang bertajuk 'Cinta 1 syawal' nanti yang akan saya siarkan pada bulan ramdhan ye..

saya harap maafkan saya jika terdapat salah silap. okie.. bye.. ASSALAMUALAIKUM..
kek ini sebagai tanda kemaafan dari saya.. nak kek ni?? silalah beli sendiri..muahahha... k.bai..

4 comments:

whiteCASTLE said...

gud luckkk..!!!

buat elok2 spm nnt...

cik tenggiling said...

maceh kak sara..

athirah abdul rahim said...

alarhh. that means you're not going to continuee writing Kamu, pilot dihatiku ? so sad. anyways goodluck for SPM :)

cik tenggiling said...

atirah: thank u for reading kamu, pilot dihatiku.. for the mean time, i will not continue my writing but insyalllah I will do so after my SPM..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...