lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Thursday, December 15, 2011

Gelagat Remaja Sekarang

hari selasa haritu, aku, abah dan kakak keluar gi salah sebuah shopping complex yang famous nak dating dekat Seremban ni.. kalau anda orang Seremban, anda tau la apa nama shopping complex tu.. sebab apa aku gi sana? dating ke? bukan dating la. dating itu haram. tapi ada ke orang dating siap bawak ayah sekali? hurm.. sebab aku gi sana adalah untuk mencari hadiah buat ibuku yang telah dinaikkan pangkat..(aiyoo.. itu pun nak bagi tau ke?) sedang aku sibuk-sibuk mencari handphone yang sesuai untuk diberikan kepada ibuku tiba-tiba, lalu sepasang couple yang dibawah umur.. amboi.. awak tu dah la budak kecik lagi, tapi tak malu main pegang-pegang tangan. yang lelaki tu, awak dah cukup duit ke nak tanggung anak orang?? dah cukup ajaran agama ke nak bimbing anak orang? diri sendiri tak dapat nak bimbing inikan anak orang.. sedihnya. mereka tanpa segan silu dengan masyarakat sekeliling. MasyaALLAH. tanpa sengan silu peluk sakan depan orang ramai.

masalah remaja pakai seluar ketat? hurm, tak payah cakap..banyak dah.. tapi yang buat aku pelik tu.. pakai baju baby, seluar ketat tapi diorang still pakai tudung.. hurm, mereka telah cuba sedaya upaya untuk melindungi mahkota mereka, namun belum semua sempurna..mudah-mudahan mereka diberi petunjuk dan hidayah untuk berubah. AMIN...
sejuk mata melihat, perempuan yang menutup aurat ni..

8 comments:

mohd ashraf said...

sejuk mate mlihat kakak yg menutop aurat nie!! huhu |^_6|

cik tenggiling said...

ckp j3 yg ko ske tgk aku an..

sheerraaffft said...

suke !!! huhu

cik tenggiling said...

perh..pengakuan berani mati ni..

xtawu nk tulis ape lg said...

bese ar!! wat pe nk takot ngn akq hehe

cik tenggiling said...

hahah...tak yah takut ngan akq de.. ekh, result kuar kamis ni kan?

HAHA said...

yerr..addduuuuu,,,,TAKOOOOOTTT

cik tenggiling said...

hahahhahaha,...hbis lah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...