lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Thursday, December 8, 2011

Lelaki Baca Novel?


apa pendapat korang apabila tengok, budak lelaki pegang novel?
antara jawapannya ialah: (sila pilih ye)
a) ala, itu novel aweknya dia punyer la. dia tukang pegang je tu.
b) perh, jambu giler siot.
c) budak tu bakal jadi sasterawan negara ala-ala A.Samad Said.
d) so sweet

which one is your choice?

okey, we jump to the next question.
apa pendapat korang apabila tengok budak lelaki baca novel? erk, macam sama je soalan tadi. but if we look deep closer we can see the difference. the first question is 'pegang' and the second one is 'baca' so it have a lot of difference. perh, penerangan sebijik macam chek guuu............

bagi aku lelaki yang baca novel ni sangat sweet. oh yeah. seriously. especially kepada lelaki yang baca novel aku.(masuk bakul, angkat sendiri) seriously perasan. okie back to the topic. apasal aku cakap lelaki yang baca novel ni sweet. sebab apabila dia baca novel, dia akan cuba untuk menjadi seorang yang superb seperti hero novel tersebut. erm. tak semestinya diorang baca novel cinta je. tapi satu je aku tak suka apabila budak lelaki 'membelikan' atau 'menghadiahkan' aku novel. sebab novel diorang seriously tak 'best'. sebagai contoh, masa nak fly NZ haritu. flight aku malam. so petang tu aku suruh my dear brother pergi beli novel, kebetulan pulak dia nak pergi beli buku. aku pun bagi dia duit rm20 (harga standard sebuah novel), aku pun cakap la camgini 'abang beli je apa-apa jenis buku, adik tak kisah'. oleh kerana kesuntukan masa abang aku pun terus jelah beli novel tu.(tajuk novel takleh diberitahu). sampai dekat rumah, aku terus sambar buku tu pek-pek bawak masuk beg sandang. takut terlupa. maklumla dalam flight boring sikit. especially Air Asia. nak tengok tv pun kena bayar. masa dalam flight tu, aku pun baca la novel tu, sumpah masa tu aku rasa nak baling je novel tu dekat abang aku. hampeh. tak sedap. last-last aku tidur je.

hehe.. itu sahaja pandangan aku about lelaki dan novel..hehe.. bubye.. lagisatu, aku sangat suka kalau dapat husband author.. lol.. mengarut.

2 comments:

cbe teke sape?? said...

x pasal2 abg akq jd mangse dlm blog nih!!!hahaha..kesian die

cik tenggiling said...

biar la..bg dia femes skit..tak slh kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...