lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Thursday, February 23, 2012

Thank You RIDOMA!!!

lately ni cuaca tidak menentu, begitu juga dengan hatiku? why? aaarrrhhhh... dun ask why. if you wanna ask me, you can always do that at my formspring (which is I already forgot it password. lame). this evening, masa aku tengah duduk relax-relax berguling-guling macam tenggiling bergulung, suddenly I heard my IPOD TOUCH mengeluarkan bunyi (tanda notification facebook masuk),,, rupa-rupanya, I got message from RIDOMA: ayat dia menyatakan bahawa aku telah memenangi pertandingan tersebut.. Syukur Alhamdulilah. jika bulan lepas aku menang laptop, kali ini rezeki menyelebahi aku juga. aku telah mendapat buku novel islamik kanak-kanak. menarik kan? hurm.. SO here, I wanna say THANK YOU SO MUCH to RIDOMA kerana telah memilih saya sebagai pemenang.. A lot of thank you..


cerita akan diupdate dari semasa ke semasa

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...