lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Wednesday, March 14, 2012

Hadiah Daripada Ridoma!!

seperti yang kita semua tahu, aku telah menang pertandingan yang dianjurkan oleh Ridoma.. Yeay..Happy to hear that.. jadi hari ni aku nak share la dengan korang apa perasaan aku dapat buku ni. tetapi terlebih dahulu, aku ingin memohon ampun dan maaf kerana lambat mengupdate, aimaklumlah lately ni aku busy sikit. pergi UKM la, study , exam and the most important thing right now is I just got degree in Bachelor of Domestic Engineering (sila paham jokes yang aku tengah buat. kalau tak paham pun sila buat-buat paham). so now I am a Domestic Engineer.. hebat tak? hebat kan.. okie, back to the topic, aku sepatutnya cerita pasal hadiah yang Ridoma bagi, bukan melalut-lalut ye dak?
hari Rabu bersamaan tarikh tak hinggat, aku baru je habis exam, kira last paper la. jadi as usual, my routine harian, sediakan makanan untuk mak ngan abah yang baru bali dari kerja, bukan masak pun just panaskan lauk je sebab pagi-pagi abah dah masak. selalunya aku jenis yang tak tengok peti surat, mak aku je yang tengok sebab selalunya nama aku memang jarang dapat surat, kalau dapat surat pun mesti menjalani saringan daripada my parents, then masa tengah siap-siapkan makanan suddenly my mother called my name. 'Aisyah, there's a letter for you'.<--- laungan daripada seorang pengetua. huh, aku terus rush mendapatkan mak aku. fuh, nasib baik surat mak tak bukak, aku terus ambik surat tu dan terus berlari masuk bilik (perh, gaya macam orang dapat surat cinta la pulak) takkan la aku nak bukak surat depan mak, nanti mesti mak wonder kenapa aku dapat buku. nanti karang bila dah mula sesi post mortem karang, kantoi la pulak kalau mak tahu tentang kewujudan blog yang famous amos ni <-- okie yang ini perasan.. bila bukak je sampul surat tu.. jeng...jeng...jeng... MEGA LOLI DAN CHOKI pun muncul... arrrrrhhhhhhhhhhhhhhhhh................excitednya dapat buku ni. aku dari hari ke hari nak beli buku ni, tapi takde kelapangan masa nak beli.. jadi bila dapat buku ni, aku rasa happy sangat.. hasrat ku termakbul,, oh yeah.. jadi jom usha gambar dekat bawah supaya korang boleh jealous dengan aku.. =)


berharap agar nampak alamat rumah aku supaya korang boleh datang? hurm, jangan harap ye.


Tenggiling Bergulung love this book

must read book by Fairuddin El-Islam

p/s: thank you so much ridoma..

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...