lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Monday, December 17, 2012

My New Boyfriend

Tajuk entry yang hangat lagi sensasi. Wwwuuuuuaaaaaaaaaaa. Sejak bila aku ada boyfriend ni? Sejak bila? sejak bila? Kepada anda semua, kali ini gambar bersama boyfriend saya diambil di New Zealand oleh ibu dan kakak saya sendiri. Kiranya mereka dah jumpa boyfriend la. Betapa sportingnya ibu saya.

Untuk pengetahuan umum boyfriend saya ini sangat putih dan kulitnya sangat lembut. Dia memang sejak azali dilahirkan dan tinggal di New Zealand. scroll down ke bawah untuk tengok gambar sweet over the top kami.














Sabar 
















scroll lagi...
























And here is my boyfriend sayang. Ahaks. Betul tak ciri-ciri that I told u guys. 

3 comments:

Irfa said...

singgah dr blog z@ck.
kim salam sama boifren kamu ye ;)

Hans said...

kacak bf ekau

Amirol Najmi Abdul Rasid said...

Boy fie laa sangat !! hahahahaha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...