lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Friday, February 22, 2013

Pengalaman Pergi CyberCafe

Pada hari rabu yang lalu, tercatat lah sudah dalam hidupku pengalaman pertama pergi CyberCafe. Tak tipu. Betul. Aku tau, mesti korang nak cakap yang aku ni ketinggalan zaman k. Well, aku kan duduk kat gua

Aku masuk je Cyber Cafe, tu perasaan takut menjelma dalam diriku. Mang ai semua lelaki. Takdo orang perempuan ke? Time aku dalam kepala aku memang takut membayangkan jika pihak polis buat serbuan dan aku kena tangkap kerana tidak memiliki IC bersama diriku dan mak ayahku akan masuk tv. Aaaarrggghhhhh., aku suruh akak aku cepat sikit buat kerja. Then ada akak masuk CC tu dan duduk sebelah aku.Perh, kurang sikit debaran aku. Makin lama makin ramai dan lansung aku dah tak risau. Pukul 11.30 malam baru aku beredar dari CC. 

\

1 comment:

xila dot said...

cite mcm tergantung je....ke nebes tak habes lg nih? ke gimik? ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...