lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Thursday, February 21, 2013

Segmen Pencarian BloggerStarz


~First of all, ALHAMDULILAH, aku dengan jayanya dan bangganya telah menjadi follower kepada blog PROJEK SOSIAL 

~Encik Syakir Rahman telah menyuruh saya meluahkan perasaan mengenai pengalaman yang paling best sepanjang saya dalam dunia berblog ni. Bukan apa, beliau ingin bersama-sama berkongsi detik indah dalam hidup saya ini. Owh, beliau sangat caring. Sepanjang saya ada blog ni, saya merasakan hidup saya semakin bahagia. Ini kerana saya merasakan bahawa kejayaan blog saya seiring dengan kematangan hidup saya. Matang ke? *mata ke atas, tangan di bahu.  Semenjak saya ada blog, kejayaan yang terhebat sekali adalah apabila saya memenangi laptop Toshiba daripada INTEL. Klik disini untuk menyaksikan majlis pemberian hadiah tersebut.

~ Pengalaman paling hampeh dalam hidup aku apabila dah jadi blogger ni ialah aku jarang atau susah nak bergathering dengan blogger ini kerana aku masih lagi bawah umur dan dibawah pengawasan kedua ibu bapa ku. So, kemana-mana sahaja aku diawasi. Ceh, ayat macam anak dato ye dak. Paling sedih bila buka blog Afzalsukasuki bila ada gambar Gathering Blogger Sengal. Jealous weh.

~Saya nak masuk blogslist "Geng Blogger Sengal" sebab saya adalah kawan kepada Aida Omar, BabyZora, Shawn Razaleigh, Man Kete, Afzalsukasuki,Jajam, dan sesiapa sahaja la blogger yang sengal.

5 comments:

afzalsukasuki said...

ala jangan la jeles2, bulan 3 ni kasi turun la satu kali :)

tapi kalau ko nak gak aku leh crop gambar ko masuk dalam gambar gath :P

NJihe.am said...

Salam singgah. Macam-macam perangai orang kita boleh jumpa bila berblog.:)

Shaqir Ir Manz said...

tahniah XD

http://www.projeksosial.com/2013/02/senarai-top-10-segmen-bloggerstarz.html

Cik Zara said...

terjah antara 10 yang terbaik..hehe

NASZ said...

salam kenal. dah follow awak.

singgah dari dari segmen yang sama.

Jemput singgah ke blog saya ye?

From,

Nasz

www.mohdnaser.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...