lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Monday, February 18, 2013

The New Baby

Pada hari jumaat yang lalu, aku telah dapat baby baru. Maknanya aku dapat gelaran baru. "Mak dik". Hua hua hua. Aku dah kehabisan idea apa patut gelaran yang aku amek, so aku telah mengambil keputusan untuk menggunakan gelaran "mak dik" jelah. 

Dua tahun sebelum ni, aku dapat adik sedara baru. IRDINA. And now Irdina dah jadi mak cik. Irdina asyik cium je gambar baby ni. Nama baby ni ialah Najlah Inarah Binti Faizul Shahidan. 
And here is her picture.


Baby dah sehat da. Baby tengah tidur. Mohon jangan buat bising dan pergi main jauh-jauh.


Najlah Inarah baru lahir time ni. Mata dah buka. Tapi kesimpulannya baby memang comel dan saya suka bau bayi. Alangkah bagusnya kalau ada perfume bau baby. Tapi ada kawan aku ni, bau badan dia macam bau baby. Ok cukup mengarut dah.

3 comments:

Diari Si Froggie said...

atototo.. geram rasa.. Tahniah mak dik dapat anak buah baru.. betul2 bau baby yang paling best.. lagi2 bau tapak tangan dia yang masam tu. :P

afzalsukasuki said...

apa dalam mulut dia tu?macam straw je?tak lama lagi giliran aku plak insyaAllah :D

razzwey razz said...

tahniah mak dik... errmmm, suka bau baby gak... :3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...