lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Monday, April 8, 2013

1st SEGMEN SELAMAT HARI LAHIR BY KATHY


Happy Birthday Kak Khaty. May ALLAH bless you and have a happy life. Birthday Kak Khaty pada 8 April manakala birthday Cik Tenggiling pula pada 13 April ni. Coming soon. Kita dilahirkan pada bulan yang sama dan boleh la celebrate sama-sama ni. Saya berasa sangat tertarik dengan segmen yang dianjurkan oleh Kak Khaty ni. Yelah tanpa IBU siapa la kami. Tapi yang penting tanpa IBU tak dapat la saya lahir pada bulan april, ye dak. 

Ini ialah ibu saya, Puan Siti Rahimah Binti Sulaiman. Orang yang paling banyak berjasa dalam hidup saya. IBU saya adalah seorang yang amat memahami diri saya. Tiada orang lain yang dapat memahami diri saya selain beliau. She always make a good food for me. Good plus delicious. Double thumbs up for my mum.
Yelah, masakan yang terbaik adalah masakan ibu. Ibu adalah pencetus dan pendokong kejayaan saya. Kejayaan saya selama ini adalah hasil bantuan ibu saya. Ibu saya sering membantu saya jika saya ada masalah. Yang paling penting, ibu saya akan ambil cuti semata-mata untuk "mother and daughter bonding time". Kami selalunya akan pergi ke kedai makan kesukaan kami, pergi saloon, pergi shopping dan lain-lain. Ibu saya akan pilih dan belikan buku untuk saya. Setiap sebulan pasti saya akan dapat buku baru. Sama ada buku latihan mahupun novel. Ibu saya amat memahami saya tiap kali mood mengindam saya datang. Kesimpulannya I LOVE YOU <3 PUAN SITI RAHIMAH BINTI SULAIMAN.

3 comments:

Kathy Rbain said...

follower 532..terima kasih sudi join segmen kathy ni...penyertaan terkini 24. http://coretanhatikathy.blogspot.com/2013/04/senarai-peserta-1st-segmen-selamat-hari.html

Diana Azis said...

Salam singgh...best of luck..saya pun join.. :)

http://dianaazisworld.blogspot.com/2013/04/1st-segmen-selamat-hari-lahir-by-kathy.html

Remy hazza said...

selamat bersegmen...jaga mak baik2 tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...