lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Sunday, May 5, 2013

Minah Cool

Last week, my girlfriends came to my house. Wohoo. They really cheered up my gloomy day (well I got running nose). Oh my, they really make my house havoc. We have not met each other since the last day of SPM and it had been five months. Semua dah bambam. Shafina was so cute. She came to my house and brought ice cream for the whole of my family. Haha. Comel je. Ais krim 'mat kool'. Really remind me of my childhood moment. Jom ikut aku bernyanyi

Mat Kool, Mat Kool kawanku.
Mari kita ikut, Mat Kool.
Main-main selalu.
Syoknya syoknya ada Mat Kool!


Taniah, suara anda memang sedap. Layak masuk kilauan emas. =)

Okie itu semua tak penting. Yang penting ni haa..Perangai kami yang non-ado ni. Ahaks. Oh by the way, kami suka camwhore yang gedik-gedik tu.

Motif gambar ini: Shafina dilarang untuk bercakap dengan manampal plaster di mulutnya. Aku?? Confius, asal aku nampak manja semacam ni. Hafizah ni lagi la. Apa masalahnya pun aku tak tau. Ternganga je.
Tu dia. Style macam masuk akademi fantasia la pulak. Smile. Aku:muka orang demam.
ni aku tengok dah macam pengawai SPR la pulak. ekh yeke. Ke salah? ontahlahai..
 
Tadaa.. Sempat lagi buat bintang. certeka which one is my finger??
 
Picture of the day. Aku paling suka. Haha. Oh ye. aku pakai baju kurung ni.. My favourite baju kurung.
 
 

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...