lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Sunday, December 8, 2013

Abang's Wedding

D.E.C.E.M.B.E.R. Dibawah kesedaran tahap normal, sedar mahupun tidak kita dah memasuki bulan dua belas dan it is already end of the year. Azam dah ditunaikan ke belum? Kalau belum bawak la masuk ke tahun hadapan seperti yang sering kita lakukan sebelum ini. Bercakap je bulan 12, pasti ramai mak cik-mak cik dan pak cik-pak cik mendapat menantu. Tidak terkecuali parents aku jugak. Finally abang aku telah berkahwin. After one scandal to another finally dapat juga dia berkahwin dengan kekasih hatinya.

And on the great event, aku sangat-sangatlah bagus overdose sebab tidak dapat balik bercuti. Coz the wedding date bertembung dengan midterm dan oleh kerana aku dok oversea *oversea la sangat. Over South China Sea, jadi ticket flight yang aku dah beli tu aku tunda ke tarikh lain. Good job! Secara keseluruhannya aku memang tak involve lansung on abang's wedding kecuali tukang bagi direction to those yang sesat, sebab my number is at the card. My number tiada dekat situ =P... hahahahaa.. sebab itu card belah perempuan.


p/s: I'm going to update the wedding story per entry. Akad nikah, sambut menantu semua dalam entry yang berlainan okay. Tunggu!!!!

1 comment:

zulhilmi tempoyak said...

tahniah abang dan awk.. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...