lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Sunday, February 1, 2015

AK's Solemnization

Fuyoooo... Kakak aku dah kahwin oi!!!!

Kompang dipalu~~~
Pengantin baru~~
Duduk bersanding tersipu malu~~
Ewaahhhh... Kalau aku nyanyi lagu ni alamatnya turun la hujan lebat kejap lagi. Suara merdu macam katak =P

Her solemnization falls on 20 Dec 2014. Kalau abang aku nikoh bulan december tahun lepas akak aku pulak tahun ni. Tapi AKU TAKMO KAHWIN ON DECEMBER!!! Takmo k, InsyaALLAH niat dihati nak kahwin on my birthday. Ewah, grad pun belum ada hati nak pikir pasal nikah kahwin semua ni. =)

Dah cukup!! Jom layan gambar comel-comel cantiks meletups by AWANTONA Production. Hataran 13 berbalas 11 dan mas kahwin sebanyak RM15 000. Okay aku nanti nak hantaran 24 berbalas 22. Wang hantaran nak RM 22 400. Haaa kau ado?

My sister and the bridesmaid. Hamek kau pengapit lelaki perempuan. The purple baju kurung is my along and she will nikah soon. and the grey baju melayu is my abang susuan. His got a long way more to naik pelamin. 
Ini adalah the battle of the akad nikah. Sepuluh kali kau! kalau wali tak silap cakap, pengantin lelaki pulak silap. Bila tersasul sikit mulalah orang menyakat kau. Riuh rendah rumah aku jadinya. Haha.  
our theme of the day is purple but dunno macam mana jejaka handsome dua orang boleh tersilap tema. aduhai cik abangku sayang. 

Thank you to Awantona Production for the courtesy of the photo. Lawa-lawa babe. 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...