lebah juling??


kawan-kawanku yang amat kusayangi..

Wednesday, February 3, 2016

Nike Running Shoes!

Thank you abah!

Sebenarnya aku jenis suka pakai kasut nike. Nak dekat sejam tawaf kehulu kehilir dekat Al-Ikhsan Seremban daripada pelbagai jenis dan jenama, Nike jugak yang aku pilih. Three days before aku pergi ke Korea, I bought a pair of new shoes. Nike jugak. Warna biru. But besar. Aku rasa kaki aku shrinking kot. *Mohon Abe Rahman sudi beli kasut saya yang lama. Hehehhee

Boleh tengok dekat link ini untuk tengok nike biru aku tu.*(Tekan INI)

Tapi aku tetap sayang nike yang aku bawak ke New Zealand. Sebenarnya aku setiap kali ke overseas aku akan beli satu kasut yang baru. Yes membazir! Dah beli baru sedar... hurmm....
Tekan link INI kalau korang nak tengok jugak. Entry lama yang dah berhabuk-habuk. Zaman aku hitam dan gemok. hahaha. Sekarang masih hitam dan gemok.

Jadi disebabkan aku suka hitam. Yes hitam! kalau kotor susah nak nampak so I choose this. Rm229. Nasib ado abah yang dah bagi duit.
Kasut hitam handbag Charles & Keith. Oh kisah pasal handbag tu nanti lah aku cerita. 

Mugkin aku mampu berlari mengejar hatimu yang beribu batu jauhnya. 
Kasi closeup sikit. #KASICANLA

Bila aku bagitau Rahman yang aku beli kasut baru dia pun tetibe kata beli kasut nike jugak warna yang sama tapi Nike Rocher. 


1 comment:

luqman zakaria said...

seriously lawa kasut tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...